luni, 8 august 2016

BLOGUL DE ȘTIRI HD - Povestea Jocurilor Olimpice

   Acest eveniment sportiv a fost atestat pentru prima dată în anul 776 î.e.n. în Olimpia,Grecia.Era închinat lui Zeus,părintele divinității și reunea participanți de origine grecească.Sclavii nu aveau voie să concureze,iar femeilor nu le era permisă prezența la Jocuri,nici măcar ca și spectatoare.
   În antichitate Jocurile se desfășurau pe durata a cinci zile și întruneau probe ca:întrecerile de alergare,luptele,aruncarea suliței,aruncarea discului,întrecerea de care de luptă,boxul și călăria.Învingătorii primeau o cunună din ramuri de măslin și  erau considerați adevărați eroi.În timpul desfășurării Jocurilor era instaurată ,,pacea olimpică”,care impunea încetarea oricărui conflict între cetățile grecești.
   În anul 394 e.n.,împăratul roman Teodosiu I,a interzis aceste manifestări,din motive religioase,deoarece erau considerate ca aparținând obiceiuri păgâne.În anul 426,împăratul bizantin Teodosiu al II-lea a ordonat să fie dărâmate toate edificiile din Olimpia care găzduiau întrecerile sportive,După o pauză lungă de 1500 de ani,Jocurile Olimpice au fost reluate la inițiativa părintelui Jocurilor Olimpice,Pierre de Cuberine,fondatorul Comitetului Internațional Olimpic și astfel au fost reluate Jocurile Olimpice de Vară,Jocurile Olimpice de Iarnă,Jocurile Olimpice de Tineret,iar din anul 1960 se țin cu regularitate și Jocurile Paralimpice.
   Dintre simbolurile care alcătuiesc imaginea acestui important eveniment sportiv cele mai cunoscute sunt flacăra,steagul,precum și deviza ,,Citius,Altius,Fortius”(Mai repede,Mai sus,Mai puternic),toate acestea păstrând vii conștiința și spiritul olimpic,pentru că deși pentru orice sportiv este important să triumfe,este esențial ca să participe și să lupte onorabil.

Hai pa și clar give me a five
                         Alina

Un comentariu:

  1. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere