miercuri, 25 mai 2011

                                                         " Mulţumăsc Nălu"
Aceasta sintagmă nu-mi aparţine mie,ci,lui Mircea Badea.unul dintre oamenii de televiziune verticali care merită intreaga mea admiraţie şi care"băşcăluieşte"forţarea în exprimare a celor care vor să sublinieze cât de elevaţi sunt.Întâlnim genul acesta de oameni în fiecare zi şi peste tot şi încercarea lor să îşi potenţeze intelec- tualitatea nu îi face să fie decât"intelectualnici".
Aşa că pentru voi toţi cei care vreţi să accentuaţi cât de deştepţi sunteţi şi cum l-aţi citit voi pe Immanuel Kant altoit cu Nietchze la micul dejun,ar trebui sa ştiţi un mic şi simplu lucru de baza:litera e ar trebui să sune ca un e.O adresare normală cu termeni pe care îi stăpâneşti poate intensifica mesjul pe care vrei să îl trans- miţi prin siguranţa şi naturaleţea cu care o faci.
În speranţa că voi găsi printre voi doritori care să îmi împărtăşească experienţele lor de genul acesta,aştept cu nerăbdare comentariile voastre.
Încerc să postez în fiecare zi şi vă anunţ că imi ofer blogul pentru a găzdui orice lucru inedit,amu- zant,interesant,inovator,caritabil sau educativ pe care vreţi sa mi-l trimiteţi.
Deci hai pa şi clar give me a five
                                                                   Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu