joi, 26 mai 2011

Rădăcini

De-a lungul vieţii am avut ocazia in repetate rânduri să-mi fac o retrospectivă,fie în compuneri şcolare,fie in CV-uri,ori în discuţiile avute cu cei apropiaţi,dar acum e momentul să dezvălui o parte importantă a existenţei mele,locul meu de baştină.Atunci când tragi linie şi te evaluezi,în fruntea listei se afla,de obicei,momentele esenţiale,marcante trăite cu familia în cel mai semnificativ loc:casa părintească.De aceea acum o să vă dezvălui doar o mică parte din începuturile mele,locul din care mă trag.
Prima mea bibliotecă.

Aici e acasă

Dar şi aici.

Nu-mi aparţine,dar nu e rău.

Ea e Tara,iubirea mea.
Nu daţi la baltă,e prohibiţie.

Poate doar aici.


În speranţa că mica mea incursiune introspectivă nu v-a plictisit,vă invit să comentaţi.Şi ca întodeauna hai pa şi clar give me a five.
                                                                                                  Alina

2 comentarii:

  1. Salutari Alinuta ! Imi place foarte mult cum ai abordat "Radacini" . Urmaresc blogul tau in fiecare zi. Astept cat mai multe postari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Saluti alina,si mie imi place fff mult.Eu intru mai rar dar o sa intru ca e super si astept mult mai multe din partea ta.pwp

    RăspundețiȘtergere