luni, 14 octombrie 2013

BLOGUL DE ȘTIRI HD - Pilde sfinte - Cele mai frumoase citate de dragoste din Biblie II



   ,,Cele câteva ore pe care le petrec cu tine valorează cât cele 1000 de ore pe care le petrec fără tine.” (Cântarea lui Solomon 2:2)

   ,,Dragostea vine dintr-o inimă pură,dintr-o conștiință bună și dintr-o credință sinceră.” (1 Timotei 1:5)

   ,,Să nu iubim cu vorba,nici cu limba,ci cu fapta și cu adevăru.”(1 Ioan 3:18)

   ,,Nu-mi cere să te părăsesc sau să fac cale întoarsă de la tine.Unde mergi tu voi merge și eu și unde stai tu voi sta și eu.Oamenii tăi vor fi și oamenii mei,iar Dumnezeul tău va fi Dumnezeul meu.” 

   ,,Unde vei muri tu,voi muri și eu și voi fi îngropată acolo.Facă-mi Domnul ce o vrea,dar nimic nu mă va despărți de tine în afară de moarte.” (Cartea Rut 1:16)

   ,,O dragoste mai mare decât aceasta nu poate avea cineva,ca să-și pună sufletul pentru prietenii săi.” (Ioan 15:13)

   ,,Nimănui cu nimic nu fiți dator decât cu iubirea unuia față de altul.” (Romani 13:8)

   ,,Deci nu mai sunt doi,ci unul singur.Așadar omul nu trebuie să despartă ceea ce Dumnezeu a pus laolaltă.” (Matei 19:6)

                                                                    BONUS
                                             Hai pa și clar give me a five 
                                                                                Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu