miercuri, 15 iunie 2011

Cel mai stânjenitor top

De-a lungul vieţii fiecare dintre noi trecem prin situaţii deloc confortabile pentru noi,dar suficient de amuzante pentru alţii încât să amplifice şi mai mult stânjeneala astronomică deja existentă.Acceptând odată şi pentru todeauna faptul că nu sunt cea mai graţioasă făptură de pe pământ,am putut să primesc mai uşor"meritele" pentru desele mele"coreografii alandala"şi chiar să găsesc latura amuzantă a fiecărei situaţii în parte.
Şi acum vine provocarea.Îndrăzniţi să îmi povestiţi întâmplări din viaţa voastră care să le întreacă sau nu pe ale mele:
-la cinci ani am intrat într-un stâlp şi mi-am spart ochelarii,pentru că mă uitam pe cer dupa norii foarte,foarte  pufoşi;
-am căzut pe trecerea de pietoni,împiedicându-mă de propriile picioare şi răsfirând pe întreaga stradă tot arsennalul meu de cumpărături;
-mi-am vărsat cafeaua pe mine în timpul sesiunii la master,cu 5 minute înainte de a ieşi la răspuns;
-ringtonul telefonului meu ,care era un fluierat admirativ,întrerupe disertatia profesoarei de romana despre mitocania personajului Lica Samadau.
-am adormit la cinema,dupa o noapte de mers cu trenul,cantat si nedormit in timpul unei excursii la TIB.
Aşa că sunt curioasă dacă veţi îndrăzni să faceţi publice momentele voastre not so cool,iar pentru cei care au curaj,le ofer o alta manifestare artistică dragă mie.

Vreau cât mai multe comenturi la care promit să vă răspund,iar până atunci hai pa şi clar give me a  five.
                                                                                    Alina

Un comentariu:

  1. Asta da provocare , as vrea sa povestesc si eu intamplari de genul pentru ca am avut si eu parte de asemenea momente , dar nu imi trece acum nici unul prin cap. O sa incerc sa-mi amintesc si revin !!!

    RăspundețiȘtergere