marți, 7 iunie 2011

Luaţi-o pe asta-Episodul II

În aceiaşi notă în care am ăncheiat săptămâna,m-am gândit să vă ofer un alt videoclip care mie îmi place foarte mult.Este o felie din American Idol,în care un tip cu puţine talente vocale şi coregrafice,prins de euforia momentului,face un şpargat,iar de suferit din această cauză nu o are decât proprii pantaloni,care din nefericire suferă o modificare în croială,în speţă primesc o deschidere nedorită atunci când mişcările sunt deja prea mult pentru propriile cusături.
Priviţi cu indulgenţă şi incercaţi să nu vă înecaţi de râs.

Nimic nu mi-ar plăcea mai mult decât să aud părerea voastră postată în comenturi.Aţ vrea să ştiu dacă genul acesta ipostaze în care sunt puşi diverşi,vă plac şi aţi dori să le vedeţi.Până atunci vă spun hai pa şi clar give me a five.
                                                                        Aliina

Un comentariu:

  1. Foarte tare ! iar tipul are o voce buna . Mie imi plac aceste postari si astept urmatoarele ! Bravo Alina !

    RăspundețiȘtergere