Actele necesare:
-2 copii de buletin;
-copie după certificate/diplome care să ateste pregătirea profesională în care doriţi să activaţi şi/sau copie după documente care să ateste experienţa profesională.Atenţie-sunt acceptate numai diplom în limba română.
-copii după documente care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional.Atenţie:în cazul în care nu sunteţi proprietarul spaţiului în care vă veţi desfăşura activitatea,va fi nevoie şi de redactarea unui contract de comodat încheiat între dumneavoastră şi proprietari.
-dacă pe sediu încă se plătesc rate la bancă,aveţi nevoie şi de acceptul băncii.
-extras de carte funciară/întabulare/atestare fiscală.
-planul casei.
-aproximativ 350 RON.
Documente din partea Registrului Comerţului pentru ANAF:
-De la ORC primiţi certificatul de înregistrare,certificatul de constatare şi o rezoluţie.
-copie de buletin.
-o cerere.
- registrul inventar.
-de la fisc registrul unic de control.
NOTĂ.Faceţi copii la acte o să aveţi nevoie.
În speranţa că vă vor fi utile aceste informaţii primiţi ca bonus un alt cântec favorit de-al meu.
Mersi mult Alina , am uitat sa-ti spun .
RăspundețiȘtergereChiar imi prinde bine si mie informatia asta !