miercuri, 12 octombrie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD-Ce ţi-e dat în buletin ţi-e pus

   Mărturisesc că ideeea acestei postări,mi-au dat-o în această dimineaţă Răzvan şi Dani şi,ţinând cont de faptul că netul era la pământ,am putut face unele cercetări în "Anuarul Statistic al României"de unde am găsit unele nume şi prenume cel puţin neobişnuite pe care m-am hotărât să vi-i le împărtăşesc şi vouă.
   De exemplu cu prenumele Strugurel figurează aproape 200 de inşi,Portocală 70,Ministru 25,Lămâia 20,Poliţia 3,Justiţia 2,Semafor,iar cu Dick Păsărică,Modestul,Elvis Gagiu,Memoranda,Întuneric,Pastrama,Sfecla,Potrivitu,Exacustodian,Amorel,Bred Pit, Mucea, Obamax,Monamour ,Superman,Beckham Figo Zidan câte 1.
   Lista cu numele de familie"un pic altfel"e şi ea destul de lungă şi grăitoare:Buca,Flocea,Laba,Nebunu,Mortu,Blegu,Sulică,Pipi,Jegu,Găinaţ, Muc,Sfârc,Hitler,Sarcina,Uşaînchisă,Pierdevară, Oasenegre.
   E foarte potrivit cred acest articol dacă ţinem seama de faptul că numele meu este Taurescu.Aşa că vă spun hai pa şi clar give me a five,iar eu vă dau la schimb "Cancao do mar".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu