miercuri, 10 iulie 2013

BLOGUL DE ȘTIRI HD - Perle de la Bac II

   - ,,Un jurnal e bine să ai ca să vezi cât de prost erai în trecut și câte fete ți-au mâncat banii.”

   - ,,Modelul meu în viață este Gigi Becali,mai puțin faza cu pușcăria.”

   - ,,Jurnalul e acel ceva pe care îl uiți în bancă la școală și un coleg îl citește și te compromite.”

   - ,,  Mai am și modele în viață care sunt animatoare cu care mă înțeleg bine că merg cu ele la ștrand când nu sunt obosite după o noapte de dans.Au o viață bună deci așa vreau să ajung și eu.”

   - ,,Eminescu mințea în poezia lui despre lume cu iubire,cu sentiment,cu pus de suflet în relație,nu era adevărat că am văzut la tv că mergea prin locuri necurate și a murit de sifilis.”

   - ,,Nu am modele că nu prea citesc.Dar dacă dați același subiect o să-mi aleg pentru sesiunea din toamnă.”

   - ,,Am un văr,cârciumar care e modelul meu.La el la bar vine și primaru și n-are treabă cu SANEPID-ul.Acum își face terasă pe faleză.La el vin numai bucăți.”

   - Eu îl aleg pe Nelson Mandela că mi-a plăcut filmul cu Morgan Freeman.El a spus că închisoarea nu e așa rea,dacă după aia scapi și ești fericit.Păcat că am înțeles că moare.

   - ,,Poetul avea o fixație pe poza lui Ann,pentru că atuncea în vechime nu era Facebook ca să vadă toate panaramele dezbrăcate pe toți pereții.Și ea perversa a lăsat poza în vitrină pe unde știa că trece poetul.”

   - ,,Nu putem avea imagini poetice pentru că textul nu e cu fotografii.”

Hai pa și clar give me a five
Alina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu