miercuri, 27 august 2014

BLOGUL DE ȘTIRI HD - Perle la Bac-ul din toamnă

DIN Cele mai Tari PERLE de la BAC-ul 2013!  "DACA eră Nu Mihai ...

   - "Ma trezesc în fiecare zi și mă rog să nu-mi pice iarași poezie și chiar asta a picat, eu invăț doar gen epic.Ne vedem cred că și la anu, că e greu subiectul.Îmi exprim admirația pentru profesori,dar rămâneți acasă , nu aveți ce corecta la mine. "

   - "Poezia Morometți o apărut de două ori în viața poetului Preda.Are 17 personaje, Dar cel, mai tare e nea Ilie."

   - „ Bacovia a scris cele mai mari poeme ale literaturii române,precum LUCEAFĂRUL  și Mircea cel Bătrân"

   - "Ne-a dat Bacovia, super, voi scrie despre Mircea Eliade, care are un roman celebru, PLUMB."

   - "Bacovia este de aceiași vârstă cu Eminescu și scriau în același parc uitat de lume."

   - "Trăsăturile genului epic sunt multe, dar cea mai cool cred că este că are niște sentimente directe realizate prin poet.

  - „Perfectul simplu îl folosește iubita mea care este olteanca, adică a făcut o acțiune de mult"

  - "Nu se merita să respecți regulile  într-un domeniu, șefii sunt bandiți și golani cu noi, angajații. Lucrez de două luni, de când nu am luat Bac-ul și își bate șefii joc de mine. "

  - "Iți dai seama cât de frustrat poți să fii să te uiți într-un asemenea portret, cum dracu să te hipnotizeze, pe mine mă fascina profa de română, bună rău era."

  - "Dimensiunea spațială este mare și lunga în textul dat."

                                                                 BONUS
Sursa

Hai pa și clar give me a five
                Alina


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu