miercuri, 13 iulie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD.-Iartă-mă domnu'poliţist!

Imaginaţia şoferilor indisciplinaţi nu are margini.Aceasta este concluzia agenţilor de circulaţie după ce au adunat cele mai amuzante scuze invocate în ultima vreme.Infidelitatea,setea,intenţia neclară a pietonilor sau femeile frumoase,  sunt doar câteva dintre scuzele găsite de şoferi ca să scape de sancţiuni.
"Există o explicaţie!Pare să fie motto-ul şoferilor prinşi pe picior greşit.De exemplu un bărbat oprit într-un loc  interzis,invocă faptul că nu mai putea fizic să continuie drumul:"Pe vreme caniculară,pe fond de dezhidratare, m-am aflat în situaţia necesară de a căuta o sursă de apă potabilă care să-mi satisfacă necesităţile fizioloice" spune un şofer.
Un altul spăşit,mărturiseşte un păcat comun printre bărbaţi:"Am trecut pe roşu,fiindcă m-am uitat după o gagică."Iar reversul medaliei este"Alergam după amanta soţului".
Când vine vorba de lovit oameni pe trecere,întodeauna de vină sunt...pietonii.Aici exemplele curg:"Intenţia pietonilor era neclară.Poziţia în care se aflau era incertă,întrucât aceştia puteau să admire priveliştea din imediata apropiere sau puteau să aştepte pe cineva."Iar un altul declară că:"Intuitiv şi prin dinamica punerii în mişcare pentru a traversa,pietonul mi-a dat de înţeles că pot merge înainte fără a-l incomoda,practic mi-a  transmis că pot continua deplasarea."
Motivele invocatedeci sunt variate,poate chiar inedite,foarte hilare şi chiar dacă poate par pertinente în ochii  şoferilor,nu îi scapă pe aceştia de o binemeritată amendă.



                                                                                                   Sursa You Tube
Din aceiasi categorie iata-l pe "cocalarus supremus",pardon un iscusit prestidigitator care  se laudă cu bunurile nu de el obtinute.Aşa că hai pa şi clar give me a five.
                                                                                                           Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu