marți, 19 iulie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD.-Ultimul banc cu Funeriu

La primul meu contact cu Daniel Funeriu,din faţa televizorului,acesta mi-a lăsat impresia unui individ uns cu unt de arahide în cerul gurii,iar în timp acţiunile sale l-au întărit ca pe un tip ca pe un tip alunecos,evaziv, neimplicat în slujba pentru care a fost investit.
De aceea nu e de mirare că prin prisma evoluţiei sale,ca şi om politic,Ministrul Educaţiei a ajuns subiect de bancuri.Deci luaţi-l pe asta:"Daniel Funeriu se duce la magazinul Victoria să îşi cumpere cravate şi cămăşi.  După ce îşi cumpără cravate,vrea să îi dea 5 lei bacşiş vânzătorului,însă acesta îl refuză:
-Nu pot să primesc domnule ministru,pentru că am fost profesor universitar şi ştiu ce salarii mici sunt în învăţământ.
Deranjat,Funeriu, se duce la raionul de cămăşi,îşi cumpără câteva şi din nou doreşte să lase 5 lei vânzătorului bacşiş,dar acesta îl refuză în acelaşi mod ca şi primul:
- Nu pot să primesc,domnule ministru,pentru că am fost profesor universitar şi ştiu exact ce salarii mici sunt în învăţământ.
Extrem de nervos,Funeriu iese din magazin şi vede un cerşetor lângă uşă.După un moment de gândire îi întinde 10 lei cerşetorului.Acesta îl priveşte uimit,ridică mâna şi răspunde:
-Nu pot să primesc...
Deja cu nervii la pământ,Funeriu îl întrerupe:
-Să nu spui că şi tu ai fost profesor universitar!
-Nu,îi răspunde acesta,eu chiar sunt profesor universitar,dar am o fereastră acum."

Sper că v-a plăcut,aşa că hai pa şi clar give me a five
                                                                            Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu