marți, 20 decembrie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD-Bancuri de Crăciun

   Două blonde se hotărăsc să meargă în pădure să-şi caute un brad de Crăciun.După câteva ore de căutare,una dintre ele îi spune celeilalte:
   - Aşa nu mai merge ! Eu propun să luăm primul brad pe care îl găsim,indiferent dacă are sau nu globuri şi beteală.


   Am o veste foarte proastă pentru tine.Nu am vrut să îţi spun până acum pentru că ştiu cum eşti,că o să suferi şi o să te afecteze foarte mult,dar m-am gândit că e mai bine să-ţi spun.Mai bine aflii de la mine decât să aflii de la alţii.În orice caz este foarte grav,nici mie nu mi-a venit să cred,dar pe rând ne e scris tuturor să aflăm...că Moş Crăciun nu există.


   7 motive pentru care Moş Crăciun nu poate fi bărbat :
   - Cei mai mulţi bărbaţi nu se gândesc să aleagă cadourile decât în ultima clipă;
   - Au probleme de orientare;
   - Nu pot împacheta cadouri;
   - Bărbaţii nu îmbracă niciodată catifea roşie;
   - Bărbaţii nu răspund la scrisori;
   - Bărbaţii ar simţi că masculinitatea lor este ameninţată,dacă ar trebui să fie înconjuraţi de atâţia spiriduşi;
   - Respectarea responsabilităţilor de Crăciun,ar duce la falsa idee că şi-ar putea lua un angajament.


                                          Hai pa şi clar give me a five
                                                                           Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu