marți, 13 decembrie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD-Scuze de plecat acasă

   E aproape nepermis să promovez motive de plecat acasă de la serviciu,dar acest lucru se întâmplă frecvent,aşa că le-am căutat pe cele mai frecvente,cele mai drăguţe şi cele mai credibile,deci enjoy:
 - N-au copiii cheie şi au rămas pe-afară;
 - Vine cineva să-mi citească contorul;
 - Trebuie să merg la serbarea copiilor;
 - Am programare la doctor;
 - Mi-e foarte rău;
 - Trebuie să iau pe cineva de la aeroport;
 - Am uitat fierul de călcat în priză;
 - N-am închis apa;
 - Mă căsătoresc şi trebuie să alegem inelele;
 - Mi-am făcut un control la ochi,iar picăturile nu mă lasă să văd nimic;
 - Plec la o înmormântare;
 - Trebuie să-mi reînoiesc carnetul de conducere;
 - Merg să donez sânge;
 - Am cursuri de perfecţionare;
 - Un prieten a avut un accidentşi trebuie să ajung la spital;
 - Mi-am rupt tocul de la pantof;

                        Hai pa şi clar give me a five
                                                  Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu