marți, 13 decembrie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD-Brilliant

   Sub impulsul momentului putem emite afirmaţii care rămân sau nu memorabile.De aceea astăzi am căutat citate geniale şi spirituale rostite de personalităţi marcante universale.

 1. WC Fields - Nu am prejudecăţi.Îi urăsc pe toţi în mod egal.

 2. Oscar Wilde - Nu sunt destul de tânăr încât să ştiu totul.

 3. Sir Winston Churchill - Da doamnă,eu sunt beat acum,dar dimineaţă eu voi fi treaz,pe când dumneata vei rămâne în continuare urâtă.
   Un alt schimb de replici cu Lady Astor a rămas celebru : " Dacă ai fi fost soţul meu ţi-aş fi pus arsenic în cafea". - " Doamnă dacă aş fi fost soţul dumitale,aş fi băut-o."

 4.Nancy Mitford - Iubesc copiii,în special atunci când plâng pentru că, întodeauna vine cineva care îi ia de lângă mine.

 5. Dorothy Parker - Nu am fost niciodată milionară,dar ştiu că mi-ar plăcea.

 6. Alice Longworth (fiica lui Theodore Roosevelt ) - Dacă nu ai de spus nimic frumos despre nimeni,vino lângă mine.

 7. Orson Welles - În Italia,pentru 30 de ani sub conducerea familiei Borgia,a fost teroare,crimă,vărsare de sânge,dar i-au dat pe Michelangelo,Leonardo da Vinci şi Renaşterea,în schimb elveţienii au avut parte de dragoste frăţească,500 de ani de democraţie şi ei ce produc?Ceasul cu cuc.

 8. Margaret Thatcher - Sunt foarte răbdătoare cu condiţia ca într-un final să fie ca mine.


                               Hai pa şi clar give me a five
                                                          Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu