luni, 10 februarie 2014

BLOGUL DE ȘTIRI HD - Replici de agățat II



   - ,,Mi-am pierdut ursulețul meu de pluș.Pot să dorm cu tine.”

   - ,,Sunt nou pe-aici,poți să mă ajuți să ajung la casa ta.”

   - ,,Cred că am probleme cu ochii,nu-i pot dezlipi de tine.”

   - ,,Fii unică și diferită și spune DA.”

   -,,Nu sunt beat,ci doar m-ai amețit tu.”

   -,,Dacă te urmez până acasă,o să mă păstrezi.”

  -,,Corpul tău este alcătuit din 90% apă,iar mie mi-e sete.”

  -,,Avem vreun prieten comun care să ne facă lipeala.

   -,,Vorbim sau continuăm să flirtăm de la distanță.”

   - ,,A ieșit soarele sau doar ai zâmbit.”

   -,,Trebuie să fii obosită de la cât ai umblat prin mintea mea toată ziua.”

                                                                      BONUS
Sursa:TouTube

Hai pa și clar give me a five
Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu