luni, 28 noiembrie 2011

BLOGUL DE ŞTIRI HD-Ultimele cuvinte

   Cu o moarte toţi suntem datori,iar faptul că acele momente cruciale sunt catalogate ca fiind,cu siguranţă,momente de sinceritate şi uneori de umor sunt dovedite şi în cazul unor celebrităţi,după cum urmează:
  - Regina Maria Antoinette după ce l-a călcat accidental pe picior pe călău,i-a spus acestuia " Suzaţi-mă,domnule.N-am făcut-o intenţionat."
  - J.M. Barrie,autorul lui Peter Pan,a spus "Nu pot dormi."
  - Humprhey Bogart a încheiat şi el cu umor " N-ar fi trebuit să schimb scotch-ul cu Martini."
  - Un celebru lingvist francez,Dominique Bouhours,a spus " Sunt pe cale să mor."
  - Joan Crawford a ţipat la menajera ei,care se ruga " La dracu,să nu îndrăznelti să-i ceri lui Dumnezeu să mă ajute."
  - Joseph Henry Green a spus la verificarea pulsului său " E oprit."
  - Nellie Connelly,soţia guvernatorului John Connelly a comentat către John F. Kennedy " Cu siguranţă, nu puteţi spune că oamenii din Dallas nu ştiu să vă primească bine,domnule preşedinte",iar acesta răspunde " Cu siguranţă nu pot."
  - Mao Zedong,preşedintele Chinei a spus:"Mă simt bolnav.Sunaţi la medici."
  - Voltaire i--a răspuns preotului care îi cerea să se lepede de Satana " Acum,bunule om,nu e timp să-mi fac duşmani."
  - Mary Surratt,condamnată la moarte prin spânzurătoare pentru participarea la asasinarea preşedintelui Lincoln a spus " Te rog,nu mă lăsa să cad."
  - Nostradamus a spus " Mâine nu voi mai fi aici."


                        Hai pa şi clar give me a five
                                                         Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu