miercuri, 28 martie 2012

BLOGUL DE ŞTIRI HD - De la nevastă citire despre fericire

   Nevasta te învaţă despre :
   -fericire "Să te duci la mă-ta.Sigur se va bucura să te vadă."
   -punctualitate "Nu mă nteresează câte beri ai băut,în zece minute să fii acasă."
   -nudism "Plec de aici şi te las cu popoul gol."
   -nulitate "Fără mine eşti un nimeni."
   -creare "Eu te-am făcut bărbat."
   -dureri "Nu am chef,mă doare capul.."
   -mobilitate "Ce-ţi mai fug ochii după curbele lu' aia."
   -oţet "Eşti acră ca mă-ta."
   -ordine "M-am săturat să tot adun după tine." 
   -botanică "Nu mi-ai mai cumpărat o floare de atât de multă vreme,încât nici nu mai ştiu cum arată."
   -jurământ "Zi să mori tu că n-ai băut nimic."
   -geneză "Încă nu s-a născut ăla care să dea în mine."
   -munca în exces "Cam multe şedinţe peste program ai tu."
   -greşeli "E vina mea,că ţi-am făcut toate poftele."
   -transformare "Când te-am luat erai slab ca o aşchie;acum eşti gras ca un porc."
   -raţiune "Când îţi vine să mă înşeli,mai bine gândeşte-te la ce o să pierzi."
   -dicţie  "Vorbeşti exact ca mă-ta."
   -necesitate "Trebuie să aduci mai mulţi bani în casă."
   -sărbători "Vezi că vine ziua mea,poate nu-mi cumperi ceva frumos."

   Domnilor urmaţi instrucţiunile întocmai;sau mai bine şi sănătos ar fi să divorţaţi.

                      Hai pa şi clar give me a five
                                                        Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu