luni, 28 mai 2012

BLOGUL DE ȘTIRI HD - Dor de tată

   Una dintre cele mai inspirate colege de-ale mele de la Master,o doamnă foarte dragă sufletului meu,o persoană echilibrată și prezentă,un dascăl perfecționist și mult perfecționat și aici vorbesc de d-na Maria Bojneag,mi-a trimis recent o poezie cu mesaj puternic,fără subtilitatea alambicată a lui Shakespeare,dar cu impact imediat.Sper să vă placă și mulțumesc:

                DOR DE TATĂ

Când sunt copiii noștii mici
Noi pentru ei suntem TĂTICI
Ce gingaș e și sună  bine
TĂTICULE mi-e dor de tine.

Dar anii trec și deodată
Nu ești TĂTIC,acum ești TATĂ,
Dar și așa tot sună bine:
TATA,... îmi este dor de tine.

Dar cresc,nu le mai ești pe plac,
Din TATĂ tu devii BABAC,
Și vorba sună trist și gol,
BABACULE,...mai dă-mi un pol.

Dar viața e un foc de paie
Și vrei.nu vrei ajungi TATAIE,
Iar vorbba ta în râs e luată:
TATAIE,... ia mai las-o baltă.

Și-n anii care-ți mai rămân
Te vor numi doar ĂL BĂTRÂN
Și vorba lor te năucește,
BĂTRÂNE,... ce-ți mai trebuiește.

Copile tu să ai știință
Am fost un tată cu credință
Și din puțin,de-a fost să fie
Eu am răbdat și ți-am dat ție.

Dar fă-mi te rog o bucurie,
La cimitir ,de vii la mine
Să-mi zici ca în copilărie:
TĂTICULE,...mi-e dor de tine.

                         Hai pa și clar give me a five
                                                             Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu