marți, 1 mai 2012

BLOGUL DE ŞTIRI HD - Requiem pentru o rază

   Cum e să mori de ziua ta?
   La fel de al naibii ca în orice altă zi.De aceea atunci când Doamna cu coasa ţine morţiş să secere cu direcţie precisă şi în vâltoarea slujbei bine făcute să răpească din mijlocul familiei o fiinţă dragă ce nu avea altă vină decât aceea că făcea parte din generaţia celor atinşi de "binecuvântarea" radiaţiilor.
   Noi,ca şi specie,suntem nişte animale egoiste (sau poate este doar cazul meu),pentru că ne dorim cu orice preţ ca cei dragi să trăiască cât mai mult,chiar dacă fiecare secundă e un chin sfâşietor în care fiecare celulă şi moleculă din corp urlă de durere,dar despărţirea pare mult mai traumatizantă pentru noi cei care rămânem şi de aceea ne înverşunăm să îi reţinem cât mai mult şi să le refuzăm moartea care pentru cel care se zvârcoleşte pare o prietenă aşteptată şi oarecum dorită,dar pentru noi e oaspete nepoftit.
   E o utopie să cred că vom prinde vremuri în care va exista pe piaţă pastila minune ce amorţeşte orice durere : şi aceea provocată de o boală incurabilă,dar şi suferinţa creată celor care rămân neconsolaţi.


   ASTA E PENTRU TINE MOAŞA.TE ROG SĂ MĂ IERŢI CĂ ÎN EGOISMUL MEU AM VRUT SĂ ÎMI RĂMÂNĂ ÎN MINTE DOAR IMAGINEA FEMEII PUTERNICE ŞI VESELE CARE AI FOST STÂLPUL MEU,DAR TU EŞTI MAI MULT,MULT MAI MULT DECÂT ATÂT.TE IUBESC ŞI ASTA E PENTRU TINE.


     Hai pa,give me a five şi fie ca nicicare dintre voi să nu treacă prin trauma pierderii unei fiinţe dragi.
                                                                                     Alina

Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca ! Condoleante tuturor celor care i-au fost apropiati .

    RăspundețiȘtergere