joi, 23 februarie 2012

BLOGUL DE ŞTIRI HD - Lista dorinţelor

   Primim zilnic dovezi concrete despre faptul că viaţa de foarte multe ori este mult prea scurtă şi cine oare ar vrea să regrete că n-a făcut cam tot ce şi-a dorit în viaţă.De aceea după modelul The Bucket List,m-am gândit care ar fi lucrurile pe care le-aş face cu adevărat înainte de obştesc,bla,bla,bla:

   - Cocktail-ul viselor - cui nu îi place un cocktail bun,iar inventarea unuia care să conţină ingredientele preferate, - în cazul meu,poate cireşe şi cola - e de trecut pe listă;
   - Flash mobs - am privit întodeauna cu oarecare invidie genul acesta de adunări în care un grup mare de oameni fac acelaşi lucru pentru o perioadă scurtă de timp,şi nu,nu mă refer la serviciu şi nici la băile publice;
   - Premiera unui film - locuind în satul centrul lumii culturale,n-am avut niciodată ocazia să văd premiera unui film şi să trăiesc genul acela de moment festiv care precede un regal artistic aşteptat cu nerăbdare,şi da,să nu aştept premiera de pe filme noi.com,care nu are nimic festiv în seminţele de dovleac prăjite de lângă laptopul din dotare;
   - Graffiti - mărturisesc din capul locului că sunt un antitalent la desen,că nici măcar modelul de glazură de pe checul de duminică nu are nimic festiv în el,sau că munca în Paint este anevoioasă ca stânca pentru Sisif,dar asta nu mă face să nu aspir la genul acela de uşurinţă în mânuirea spray-urilor cu vopsea şi dintr-un zid anost să îl transform,habar n-am cum,în ceva spectaculos gen planeta Pandora;
   - Să faci un lucru interzis - nu ştiu exact ce,nimic de genul de a fugi dintr-un restaurasnt luxos fără să plătesc sau de a intra în camera de hotel a unei celebrităţi şi să-i sustrag ceva personal care mi-ar aduce cine ştie ce beneficii,dar poate nu m-aş da înapoi de a face farse sau în marea-mi maliţiozitate să dau informaţii eronate cuiva despre un subiect,-nu de maximă -, dar de o moderată importanţă,Aştept sugestii;
   - Pilotaj - faptul că am mers doar odată cu avionul pe ruta intergalactică de la Iaşi la Cluj,mă face să îmi doresc să descifrez cu uşurinţă păienjenişul de manete şi butoane de pe panoul de comandă şi să trăiesc acea senzaţie de bucurie sufocantă altoită cu acea senzaţie de libertate de parcă ţi-ai fi fumat gazonul;
   - Să stai în cel mai bun hotel - măcar odată în viaţă ar trebui să ne răsfăţăm cu tratamentul de cinci stele.Iar odată aleasă destinaţia,fie ea Burjalarab,Savoy, Four Seasons sau Bellagio ori Ciprianni,ar trebui să facem tot ce este omeneşte posibil ca să nu ne refuzăm plăcerea asta vinovată;
   - Participarea la o recunoaştere la Poliţie - cum tot ce este periculos ne atrage ca ca pe fluturi lumina,ar fi un puseu de adrenalină binevenit să fi convocat la o recunoaştere într-o secţie de poliţie,să trăieşti senzaţia plăcută sau nu de preluare a amprentelor şi să fi pus într-o linie cu alţi presupuşi infractori pentru a fi recunoscut adevăratul făptaş al infracţiunii.Sper ca nimeni totuşi să nu aibe ghiduşa idee şi să îmbrace un tricou pe care să scrie "Eu am făcut-o";
   - Să inventezi ceva - e nivelul următor al sarcinilor " făcut copii"," plantat copaci",iar dacă o idee revelatoare ar duce la apariţia unui " ceva " de folos public,nu văd de ce nu ne-am pune mintea la contribuţie pentru binele mai mare.

                             Hai pa şi give me a five
                                                      Alina

2 comentarii: